štvrtok 14. decembra 2017

Miranda Kerr a jej prírodná kozmetická značka Kora Organics

Blogmas 2017 ✳ Deň 14.


Už dávnejšie som vám písala o známych herečkách, ktoré používajú prírodnú kozmetiku. Jessica Alba, Jennifer Aniston a ďalšie kočky z veľkého plátna, niektoré z nich dokonca vyrábajú aj vlastné produkty! Nie DIY recepty :), ale majú vlastné rady, či značky. Článok nájdete TU. Nedávno som narazila na prírodnú kozmetickú radu Kora. Stojí za ňou krásna modelka so žiarivou pleťou, Miranda Kerr.

Zdroj: images.google.com

Ešte zaujímavejšie, ako to, že ani Miranda nedá na prírodnú kozmetiku dopustiť je to, že sa dala rovno na jej výrobu vo veľkom. Kora Organics je naozaj jedinečná prírodná kozmetika, pretože v nej nájdete jednu úplne originálnu prísadu. Bude to znieť ako klišé, ale ide o tajomstvo krásy, s ktorým sa sa nami ide Miranda podeliť :).

Zdroj: images.google.com

Volá sa noni. Počujete o ňom prvý krát? Aj ja som googlila. Je to v podstate ovocie. V našej zemepisnej šírke nič, s čím sa bežne stretnete. Aj keď sa obchodníci vo veľkom predbiehajú, kto pridá do svojej ponuky niečo najexotickejšie, tento zelený plod som ešte nasvietený na pultíku v hypermarkete nevidela :).

Zdroj: images.google.com

Noni, lat. Morinda Citrifolia, je tropická rastlina, ker, ktorý dorastá do výšky 5 - 6 metrov. Nájdete ho na Havaji, vo Francúzskej Polynézii (Tahiti), ale aj v Malajzii a v Indii. Domorodci si už celé storočia vyrábajú z jeho plodov tzv. noni džús, ktorý je v posledných rokov predmetom skúmania vedcov. Podľa niekoľkých prameňov obsahuje až 200 rôznych látok, ktoré sú biologicky aktívne. Zaujímavý je tiež koreň noni, ktorý obsahuje antrachinóny obsahujúce látku damnacanthal a nordamnacanthal, ktoré účinne tlmia rast a aktvitu nádorových buniek (voľne prevzaté, detaily a zdroj TU).

Zdroj: images.google.com

Miranda, pôvodom z Austrálie pije šťavu z Noni od svojich 13 rokov. A keďže si myslí, že práve toto ovocie je zdrojom jej zdravia a vitality, tak sa ho rozhodla pridať aj do svojej kozmetiky (vrátane výživových doplnkov). Tvrdí, že extrakt z noni, obsahuje tak veľké množstvo vitamínov, minerálov a antioxidantov, že má snáď všetky liečivé a rejuvenizačné účinky. Od antibakteriálnych, po tie anti-aging.

Zdroj: images.google.com

Produkty sú naozaj 100% prírodné, certifikované Cosmos, a dajú sa kúpiť na oficiálnej stránke značky Kora Organics: koraorganics.com, alebo v Sephore. Avšak na českej verzii Sephora.cz som ju nenašla...

Čo hovoríte na noni a Mirandu?

✳✳✳

Podobné príspevky na blogu:
Známe herečky a prírodná kozmetika
Prírodné čistiace prostriedky na riad, tablety do umývačky, dezinfekčný čistič | Sonett, Planet Pure
Recepty pre krásu z čias vlády kráľovnej Viktórie

2 komentáre:

  1. Miranda je velka kocka a netusila som ze ma vlastnu luiniu kozmetiky. Aj tom NORI pocujem prvy krat - ale asi to nieco bude mat do seba ked to obsahuje tolko latok. Rada by som tuto kozmetiku vyskusala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kým táto kozmetika príde k nám, na to asi si nejakú chvíľku ešte počkáme, ale vždy je tu možnosť objednať, alebo kúpiť si ju v zahraničí :). Ovocie Nori je stále predmetom skúmania, tak som sama zvedavá, na výsledky štúdie.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...