nedeľa 16. augusta 2015

Annemarie Borlind | Prírodná maskara Black

Annemarie Borlind je pre mňa jednou z najsympatickejších prírodných značiek. Jej zakladateľka, nemka Annemarie Lindner, je autorkou môjho obľúbeného výroku: „To čo nemôžem zjesť, si nedám na tvár“. Dnes vitálna pani, už po deväťdesiatke, v roku 2005 získala v New Yorku niečo ako Oscara v tomto biznise, cenu „Natural Legacy Award“ za celoživotné úsilie a prínos v oblasti prírodnej kozmetiky.


Začnem tak zhurta. Možno si niekto pamätá ten marketingový boom, cca spred roka, keď Rimmel prišiel s totálne prevratnou novinkou, maskarou s argánovým olejom. Vidíte tam ten olej na 20. mieste? Ja áno, klamať neklamú. Ale vidíte ako ja, aj tú plnú kopu toxických silikónov, parabénov a ďalších karcinogénov? Oči plačú už len pri prečítaní. Škoda, že EWG nemá analýzy novších produktov, ale pre porovnanie (a zdesenie sa) podobná od Rimmel tu.

Ingrediencie maskary Rimmel Wonder Lash s argánovým olejom (Autor: nouveaucheap.blogspot.com)

Tiež je dobré mať na pamäti, že všetko čo sa aplikuje v blízkosti oka, sa strašne rýchlo dostane do krvného obehu, lebo koža na viečkách a okolí je veľmi tenká. Tak... a po tomto strašidelnom úvode radšej naspäť k Annemarie Borlind :). V prvom rade, všeobecne, prírodné maskary sú viac než maskary. Vyživujúce oleje sú tu starý známy fakt a základ:


Radosť pozerať :). Jojobový, ricínový a sezamový olej parádne vyživujú a rovno regenerujú. Aj ďalšie prírodné hydratačné látky, vitamín E, antioxidant - to ako keby som naniesla na riasy výživnú masku. Zahusťovadlá na prírodnej báze nesmú chýbať - aj v ich pomere je tá alchýmia, namiešať čiernu hmotu aby dokonale obaľovala riasy a nevyrábala motýlie nožicky. Arginín (aminokyselina) je tu super v tom, že ako dôležitá zložka bielkovín s vlasom/riasou pekne splynie a posiluje. A ešte nám ostáva niekoľko konzervantov z kategórie pokiaľ sa dá prírodných, resp. čo najšetrnejších. Verím tomu, že Annemarie by do seba na raňajky neládovala phenoxyethanol, ale pozrite sa ešte raz na zloženie rimmelky :).


Čo sa týka samotného efektu, bola som veľmi, veľmi, prekvapená. Doteraz som na riasy skúšala len Alverďácke počiny. Aj pravidelne používala, lebo toxickú chémiu už k oku nepustím. Výsledok nebol ohromujúci, ale nazvime to dostačujúci. Niečo podobné som preto s dávkou realizmu čakala aj u Annemarie Borlind. No našťastie som sa mýlila. Niekedy je dobré nič neočakávať :). Kefka je riešená zaujímavo, je taká zploštená a tou plochou stranou sa dobre pracuje pri nanesení a vytočení rias, tou ostrejšou zasa pri česaní. A rozdeľuje teda krásne, žiadne zlepence, žiadne odrobinky. Ako vidno na obrázku nižšie, mám tak 3 mihalnice dokopy, preto hľadám iba maskary na objem, predĺženie mi je na 2 veci :D. A tuto som našla kúzelníka, ktorý mi z tých troch rias urobí 50? :D Proste paráda, som nadšená. Často dávam ako podkladovú bázu niektorú z Alverde, aby som ju tak skoro neminula. Lebo predsa len, 15 € nie je nízka suma... No pokiaľ nenatrafím na efektívnejšiu a lacnejšiu prírodnú verziu, nepustím ju z ruky.


Aktívne ju používam asi 3 mesiace. To znamená každé pracovné ráno. Patrím k tým (ne)šťastlivcom, čo pracujú plných 5 dní v týždni. A stále vyzerá, že má ďaleko od zaschnutia, za čo môže určite vysoký podiel olejov ale aj moje know how. Lebo ďalším tipom, ako maskaru skoro neminúť je vyberať a vkladať kefku do tuby krútiacim pohybom a napumpovať dnu čo najmenej vzduchu. Ak s maskarou vyberiem veľa farbiacej hmoty, otriem ju pomaly o vnútro hrdla tuby a po použití zatlačím všetko zase tým krúživým pohybom naspäť. Nestieram kopu tej dobrej hmoty o papierový obrúsok, ako radia všetci vizážisti, no to isto! :).

PLUSY:MÍNUSY:
- prírodný výrobok, bio certifikáty Natrue.org a Vegan- cena
- skvelý objem- dostupnosť
- vyživujúce účinky

Lacnejšia alternatíva pre prírodnú maskaru, síce nie tak efektívna, ale robí dobre zdraviu aj peňaženke je napr. tu: Alverde: Prírodné maskary Small Size Star a Extreme Black. Musím priznať, že aj oveľa krajšie voňajú. Annemarie namiešala čosi trošku ťažkopádnejšie. Od Alverde som od toho času vyskúšala aj ďalšie 2 maskary, a to: All in One a False Lashes. Chcete recenziu? :) ✨

Ďakujem za každý komentár ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...