sobota 8. augusta 2015

Alverde | Prírodná tekutá linka Fabulous Fifties Eyeliner

Tento vegánsky retro kúsok sa mi podarilo uloviť včera v DM. Viem, že som veľmi aktuálna, limitka vyšla ešte niekedy v marci :).


Mám na muške niekoľko dekoratívky Alverde už dlhšie, ale kade chodím, všade poloprázdne regále. A aj tých zopár biednych produktov, ktoré tam prežívajú, je opackaných, otestovaných. Po pár mesiacoch obchádzania naprázdno som tam uvidela oznam "Ospravedlňte prosím dočasný výpadok sortimentu Alverde". Hm, dočasný? Asi začnem nakupovať online na dm.de. Kolekciu Alverde Fabulous Fifties mali ďalej, pri stojanoch Rimmel, Loreal a spol. To bol asi challenge, aby ju green beauty lover len tak ľahko nenašiel :D.


Tekutú linku od Alverde, v ich typickom zelenom obale som už mala a spokojne full spotrebovala, odvtedy je na wishliste a bude tomu pol roka! Toto je ten úplne istý produkt, len krajšie zabalený, preto (ako to už býva) viac zaplatíme. Cena do 3,50 € je však stále veľmi priaznivá oproti rôznym iným značkám.


Zloženie je dôkazom, že chémia pri očných linkách nie je vôbec potrebná. Veď čím sa už za čias Kleopatry vylepšovalo? Aj uhlíky, sadze, mleté bylinky zmiešané s olejmi to boli (v tom lepšom prípade*). No a tuto je to "skoro" podobný princíp :D. Prírodné farbivá, jojobový, sójový a slnečnicový olej, extrakt z mandlí, šťava aloe vera a nejaké tie vylepšováky: vitamín E, antioxidant. Ako vidno, bonusom je fakt kvalitná starostlivosť o očné viečko. Odskúšané aj v týchto 40 stupňových horúčavách a výdrž aj plná čierna farba na jedničku. A ešte jedno plus, krásne vonia. Alverde esenciálne oleje vie namiešať aj pri maskarách aj linkách. Je to presne ten výrobok, ktorý budem kupovať stále dokola, pretože obsahuje samé dobré veci, funkciu si plní na 100% a nie je vôbec drahá. Teda, pokiaľ ju k nám neprestanú distribuovať...

PLUSY:MÍNUSY:
- prírodný vegánsky výrobok s certifikátom- skoro vždy v DM vypredaná
- výdrž a pigmentácia
- cena
- vôňa

* Historický fakt: Ešte sa vrátim k tej Kleopatre, lebo ani za tých čias to nebolo s bezpečnosťou kozmetiky až také ružové. Do zmesi pre očné linky sa často miešalo aj olovo!

UPDATE 16.10.2015: Ako čierna linka zhruba vyzerá na viečku v mojom minimalistickom nedokonalom prevedení :), môžete vidieť pri recenzii maskary Annemarie Borling.

Ďakujem za každý komentár ♥

6 komentárov:

  1. Určite vyskúšam ��

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nemali:( Mám pocit ze tie výrobky Alverde vôbec nedoplnaju...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma mrzí, mňa už tiež pekne vytáčajú. Najbližšie sa asi opýtam predavačky, či nemá nejaké tajné info. Alebo ozaj nakupovať už aj DM tovar online... :-/

      Odstrániť
  3. Mala som linku od Alverde a bola super, precízna, čierna, vcelku dlho vydržala no a potom mi došla tak som si šla kúpiť druhú a presne ako píšeš, vypredaná, akoby sa po nej zľahla zem. Rovnako to funguje s inými kúskami dekoratívky, ja milujem minerálny pleťový púder, ktorý bol už tuším pol roka vypredaný, absolútne nikde ani v Česku som ho nevedela chytiť, nedávno však konečne doplnili zásoby tak mám 3 kusy, lebo toto znova zažiť nechcem, sypkých púdrov totiž v drogériách je veľmi málo. Linku mám teraz od She, ale dosť sa otláča a vydrží menej než linka Alverde.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak to už robím aj ja :), vezmem rovno 2 kusy z každého osvedčeného kúsku. Buď ide to Alverde tak na dračku alebo zanevreli na Slovensko :-/

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...