nedeľa 31. mája 2015

Yves Rocher | Culture Bio sprchový gél s medom a bio müsli

Tak som si naveľa, naveľa kúpila aj posledný, tretí sprcháč z rady Culture Bio. Nie preto, že s ostatnými dvoma som bola nespokojná, práve naopak. Trošku som však mala obavy kvôli ťažkopádnej medovej vôni. Obal vraví, že ju má 100% prírodnú, tak to si ešte samozrejme posvietim koľko tam je čoho, koľko toho medu tam bude, a na to müsli som bola špeciálne zvedavá :).


Zloženie a efekt na pokožke
Už z certifikátu EcoCert je jasné, že žiadne SLS/SLES, parabény, ani iná nepríjemná chémia tu nehrozia. A že je 99% zložiek prírodného pôvodu a 10% organického, je pekné, že takto na obale uvádzajú. Statočne hydratuje a vyživuje, za čo môže agátový med (prekvapivo, až na 10.tom mieste v zložení), nasledujú extrakty z gaštana jedlého, ovsa a slnečnicový olej. Sú v ingredienciách až za rôznymi čistiacimi látkami (prírodnými). Mierne rušivo na mňa pôsobí akurát konzervant sodium benzoate. Nemuseli ho tam trepať vzhľadom na iné, k pokožke šetrnejšie, ktoré tak či tak obsahuje (vrátane alkoholu). Príjemne prekvapili lepkavé, ale hydratačné záležitosti ako, javorový cukor (hneď na 2.mieste!) a karamel. Prekvapila koniec koncov aj vôňa, pretože med v spojení s müsli a ďalšími voňavými esenciami (napr. pomaranč, limonene) neprekáža, je dokonca celkom fajn. Hlavne, to müsli neviem či je najšťastnejší názov pre sprcháč. Müsli je raňajkový pokrm a jeho hlavná zložka, ovsené vločky, nemajú špecifickú vôňu, nie? A kde v zložení sa skrýva? No predsa ten výťažok z ovsa! Ahaaaa, tak to ho radšej mohli pomenovať napr. ako: s medom a javorovým sirupom, nie? :) Pre mňa je najdôležitejšie, aby sprchový gél vyživoval tak, že netreba po sprche urgentne hľadať telový olej. A to tento dokáže. Aby nevysušoval, ani trošku. Nie to hrozivo, ako v jednej nepodarenej verzii od Oléanatu .


PLUSY:MÍNUSY:
- bio certifikát EcoCert- žiadne (alebo tak nepraktické viečko :)
- vyživuje a hydratuje pokožku
- cena (2,70 € za 200 ml)

A ešte môj finálny rebríček sprcháčov Culture Bio:
1. miesto: s bio aloe vera
2. miesto: s medom a bio müsli
3. miesto: s bio argánovým olejom

Jediné, čo mám k nim ešte dodať je, že chcem ďalšie a nové variácie prosím! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...