piatok 27. februára 2015

Missha | Pleťová voda Super Aqua

Po zopár nadšených príspevkoch na pleťové vody od certifikovaných prírodných značiek, prišiel čas aj na trochu kritiky. Nechala som sa namotať Misshou. Marketingový pokec na oficiálnych stránkach majú úplne skvelý. V skratke, údajne ide o luxusnú kórejskú značku, ktorá používa iba prírodné komponenty. To je to tajomstvo krásnej pleti kórejčaniek a ďalšie také tie marketingové reči. Pri hľadaní ideálnej pleťovej vody, som sa preto dávnejšie rozhodla zaloviť aj do jej vôd. Recenzie ani ingrediencie na nete som nenašla. Z eshopu mi prišla krásne zabalená fľaštička s pumpičkou, potom som ju otočila, mrkla na zloženie, a prišlo sklamanie.


Parabény a PEG-y? V prírodnej kozmetike? Sklamaná som teda bola už pred samotným používaním, a keďže sila psychiky je veľká, mohlo to ovplyvniť aj správanie mojej pleti? Ale to si nemyslím. Lebo čo sa týka čistiacich schopností, sú OK, však obsahuje slušnú nádielku rozpúšťadiel. Tie takisto nie sú bežná súčasť prírodnej kozmetiky a majú rôznu mieru toxicity. Najväčším problémom bolo pre mňa vysporiadať sa s tým, že lepí. Ako mucholapka. Práve preto som ju ani nedokázala nejak dlhodobejšie testovať na vlastnej koži.


Z tých deklarovaných "iba" prírodných komponentov som tam našla akurát extrakt z ruže damašskej, puškvorca trávolistého. A potom sa tam nájdu zaujímavé zložky, ako prášok z perál, či amethystu, ktorých funkciu si viem vysveliť iba ako abrazívnu. No tých zopár unikátnych zložiek zabíjajú spomínané toxické konzervanty. Mohli sa inšpirovať hoci len takými alverďákmi a miesto nich šupnúť tam radšej alkohol!

Nie som si istá, či je Missha tou správnou cestou k dosiahnutiu dokonalej pleti azijatiek. Bohužiaľ ostáva tento výrobok pre mňa ako jediný a posledný zakúpený. Jedine, že by sa naozaj začali snažiť o prevrat v zložení produktov a technológii výroby sa venovali tak seriózne, ako na ich stránke píšu. A držali sa sloganu o iba prírodných ingredienciách ako gentlemani! Potom nikdy nebudem hovoriť nikdy :).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...